17 okt 2013

Klikfan Nieuwsflits - 17-10-2013

Algemeen 
Een week na de crash van mijn pc loopt helaas nog niet alles op rolletjes met dit oude bakbeestje.
Naast deze zeer trage computer. en het feit dat het erg druk is op het werk en ik nu ook nog meer uren draai dan voorheen verwacht, zal ik trachten dagelijks een update te brengen, al ziet het ernaar uit dat het eens inde 2 dagen wordt.


Klikduiveltje - Gelddroom
Klikduiveltje en gelddroom kunnen één dezer dagen wat trager zijn, daar ze zullen verhuisd worden.


Promotica - Grijze Muisjes
Bovenstaande sites hebben tijdelijk geen support daar we webmaster afwezig is in verband met IRL issues.


Extra Centjes
De webmaster van Extra Centjes wil nog even de aandacht vestigen op de klikwedstrijd en op het feit dat er onder de winnaars (de top 15) een Blokker cadeaubon wordt verloot (extra!!).
Tevens geeft de de webmaster aan dat de algemene voorwaarden binnenkort (waarschijnlijk) zullen worden aangepast.


OnzeSterrenpracht
De webmaster van OnzeSterrenpracht heeft sinds kort een eigen telefoonnummer, quote:
"Als u vragen heb stuur een mail en u krijg het nummer van mij speciaal voor de site onzesterrenpracht en u kan mij dan bellen en ik help u met u vragen,dit blijf ik ook per mail doen als u dat liever heb."


Knaakland
Knaakland heeft een chatoptie aan de site toegevoegd.  Kun je babbelen met (eeh vragen stellen aan) Knaakje.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel hier je mening met anderen.
Houd het a.u.b. wel netjes !!!