18 okt 2013

Nieuwsflits - 18-10-2013

Algemeen
Het ziet er weer een stuk zonniger uit op mijn peeceetje. Firefox loopt weer als een zonnetje nu alleen nog mijn muis laten doen wat ik wil .. dus stapje voor stapje kom ik ook weer wat lekkerder terug met mijn peeceetje .. Want 150 minuten doen over 150 mailtjes is van de zotte.


Even wat anders
Normaliter zet ik dit soort dingen hier niet, omdat het alles behalve relevant is voor het linkspel en GPT wereldje .. maar heb afgelopen weekend mogen genieten van Stevia (link)  mogen genieten.
Het alternatief voor een glas cola o.i.d.
2 drupppeltjes met een pipetje, plens water erover heen (longdrinkglas) en genieten van een (h)eerlijk glaasje drinken. Kan natuurlijk ook in een heleboel andere waren gedruppeld worden.
Noot: de site waarnaar ik verwijs is niet van mij en ik verdien er ook niks aan dat ik je hiernaar doorverwijs. Maar het is gewoon de moeite waard. 
De site staat ook bij de linkpartners -> handige links o.v.v. Stevia Luondo.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel hier je mening met anderen.
Houd het a.u.b. wel netjes !!!