1 sep 2013

Klikfan Nieuwsflits - 01-09-2013 #2

edit 2x - Gelddroom en uitbetaling PowersHour

4 Azen = €0.25 (binnen 1 minuut betaald)
Geldkasteel = 5.000 Dutchleaders (na 10 maanden) - (nu Euriesklikken)
PowersHour = 2x 5.000 linkspelhits (ledenwedstrijden) - (binnen 1 uur)




Massuc
Het ziet er naar uit dat Massuc terugkomt.
Ik had het al eerder gespot, maar zie nu ook dat de linken die destijds waren geplaatst onder Massuc weer lopen en de banner weer online is, dus tijd om het maar eens bekend te maken.
Als je de site van Massuc bekijkt, dan zie je dat Massuc 3.0 aan de vooravond staat van een herlancering.
Zal mede gebaseerd zijn op de poll die destijds is geplaatst en door menigeen zeer positief werd ontvangen.
Maar goed .. Massuc 3.0 komt er dus aan, de klok staat nu op 5 dagen en 19 uur (red.) te gaan.


Promotieklikjes
Lang niks vernomen van Promotieklikjes, dus maar eens in de digitale pen geklommen om contact op te nemen. Zodra ik iets hoor, zal ik dit mededelen.


Gelddroom
Op Gelddroom start vanavond om 20.30 uur een klikwedstrijd.
Nog geen lid en toch zin om mee te klikken, maak Robijntjuh blij en word lid via deze link.
De prijzen zijn bij het ter perse gaan van dit bericht nog niet bekend, maar de verwachting is dat dit te zien zal zijn zodra er geklikt is op de site.
Meer info en andere klikwedstrijden vind je hier.


Algemeen
De komende dagen zal het een stuk rustiger zijn op dit blog. Daar ik enkele dagen geen kans zal krijgen om achter de pc te kruipen.
Hoop dat alles lekker blijft lopen en wie weet kan ik jullie binnenkort weer iets nieuws vertellen.
Tevens heb ik een andere blogspot geplaatst, waar ik 1x per week mijn verdiensten van een aantal sites plaats. Zo weet ook jij of het de moeite waard is om lid te worden.



HugeMoneyBux


Neem in de tussentijd ook eens een kijkje hier bij HugeMoneyBux
Ondanks dat bux-sites over het algemeen niet een lang leven beschoren zijn, toch even een opmerking m.b.t. deze site. Ik hoor dat er verschillende mensen zijn betaald en heb zelf inmiddels ook een uitbetaling aangevraagd. Als je je nu aanmeldt, verdien je net als ik dagelijks 10 cent en maak je ook dagelijks 25x kans op $1 op de Ad Grid.
Als je je nu aanmeldt krijg je bovendien gratis een premium upgrade van 1 jaar. De site betaalt bij voorkeur uit via andere kanalen dan paypal, maar paypal behoort binnenkort  waarschijnlijk ook weer tot de mogelijkheden.
M.a.w.  verdien lekker op deze site


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel hier je mening met anderen.
Houd het a.u.b. wel netjes !!!