23 sep 2013

Klikfan Nieuwsflits - 23-09-2013

Uitbetalingsnieuws
Speed-Clicks = €15.00 (binnen 1 week!!)


Back to school klikkies 
BTSK heeft een uitbetalingsronde, dus als je rap bent kun je nog een uitbetaling scoren.


Lage Landen Klikjes
De klikwedstrijd van Lage landen Klikjes zal beginnen zodra de veiling verwerkt is, zoals ook was aangegeven in de mail voorafgaande aan de veiling.
Let op: voordat de klikwedstrijd begint op Lage Landen Klikjes zal er nog een mail worden verstuurd.


Link-Dumper
De webmster van Link-Dumper heeft weer iets moois aan zijn site toegevoegd.
Link-Dumper heeft nu ook linkspelklikfans (1 minuut tot 72-uurslinkspelklikfans), dat zijn klikfans die ook meedraaien in het linkspel.
Zal dus wel lekker rap gaan en waarschijnlijk ook meer 'nieuwe' hits.


Spotten-sites
Gisteren is er vanaf de Spotten-sites, o.a. KlikSpotten, een mail verstuurd met het verzoek om niet alleen de mailtjes te klikken. Maar ook ook te klikken op de site.
Alleen het klikken van mails beschouwen zij, net als menig andere site, als niet-actief.


RefBan
RefBan heeft onlangs leden gegeven om referrals te huren voor een heel jaar.
Mede door deze ontwikkeling (en blijkbaar de goede afname hiervan) is RefBan in staat om de site verder te ontwikkelen.
Momenteel kun je nog steeds referrals voor een perioden van een jaar huren. Met invoering van het nieuwe systeem, waarschijnlijk met een maandje, wordt dit een maandelijkse referral huur.


Klikkanon
Op klikkanon weer gezien dat het linkspel weer actief is, alleen nu is de inbox verdwenen. pfff


Eurocash
De Eurocash-sites zijn alles behalve makkelijk te bereiken.
Vanaf het begin zijn er bij deze sites al sterke vermoedens dat het zou gaan om het voormalige P4M (Profile4Media). Je weet wel, de sites die niet uitbetaalden .. 
Als je een vraagt stelt via het systeem kan het lang duren (reageren ze überhaupt wel?) dat je antwoord krijgt.
Het aanvragen van uitbetalingen lijkt ook een ramp te zijn.
Positieve ervaringen kunnen uiteraard bij de 'comments' geplaatst worden, mocht jij een andere ervaring hebben.






6 opmerkingen:

  1. ik heb wel een klacht over eurosurprise........Afgelopen weekend een vip-abonnement afgesloten voor 1 jaar a €2,00 ,was een superaanbieding.ik kreeg meteen reactie met het paypal-adres waar ik het geld op kon storten.Het geld meteen overgemaakt,maar nog steeds geen vip.En na enkele mailtjes te hebben gestuurd nog steeds geen reactie van de wm. Dus ik denk dat hier iets goed mis is ......dus pas op met erurosurprise !!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ kaatje1966

    klik op de site van euro-surprise op contact en maak een "call" aan.
    Dan krijg je namelijk ook een mailtje en kun je zien of de webmaster al heeft gereageerd op je vraag.
    Laat even weten of het gelukt is (mag via mijn contact)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. weet ik schatteboutje ,maar hij reageert nergens meer op nadat hij zijn geld binnen heeft.Ook heb ik hem gevraagd het geld terug op mijn PayPal te storten, maar geen enkele reactie.... ik voel me weer genaaid

      Verwijderen
  3. Bizar ..

    desalniettemin goed om dit te delen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die dit meegemaakt hebben.En Gisteren stuurde hij weer een ledenmail met mooie aanbiedingen om aan te schaffen.
    Maar mij fatsoenlijk beantwoorden is er niet bij ...helaas

    BeantwoordenVerwijderen
  5. op de site staat dat ik uitbetaald zou zijn op 2 oktober, maar niets is minder waar, ik heb er zojuist een 5e contactmail aan gewaagd. Eurosuprise stuurt ook al een tijdje geen mails meer, het beste is denk ik je saldo om te zetten in klikfans, die lopen nog een beetje momenteel..

    BeantwoordenVerwijderen

Deel hier je mening met anderen.
Houd het a.u.b. wel netjes !!!