20 sep 2013

Sites offline

Het bizarre is nu dat het blijkt dat anderen er wel op komen en ik niet ..

raar!!

editted 3 x

Waarschuwing
Op dit moment zijn onderstaande sites offline:
Turboklikker.nl 
Startklikker.nl 
Dutchleadersspel.nl 
Euro-surprise.nl
Kangaroohits.com


spotte het al eerder, maar door falen van pc kon ik het helaas niet eerder melden

Ik krijg namelijk onderstaande melding bij het bezoeken van de site euro-surprise:

Server niet gevonden

Firefox kan de server op www.euro-surprise.nl niet vinden.

    Controleer het adres op typefouten, zoals ww.voorbeeld.com in plaats van www.voorbeeld.com
    Controleer uw netwerkverbinding als u geen enkele pagina kunt laden.
    Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw computer of netwerk is beveiligd door een firewall of proxyserver.



1 opmerking:

  1. ik heb wel een klacht over eurosurprise........Afgelopen weekend een vip-abonnement afgesloten voor 1 jaar a €2,00 ,was een superaanbieding.ik kreeg meteen reactie met het paypal-adres waar ik het geld op kon storten.Het geld meteen overgemaakt,maar nog steeds geen vip.En na enkele mailtjes te hebben gestuurd nog steeds geen reactie van de wm. Dus ik denk dat hier iets goed mis is ......dus pas op met erurosurprise !!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Deel hier je mening met anderen.
Houd het a.u.b. wel netjes !!!