6 sep 2013

Klikfan Nieuwsflits - Klikkanon - 06-09-2013 #1


Klikkanon 
 Klikkanon wijst haar leden op de voorwaarden, die staan op de site m.b.t. het aan vragen van een uitbetaling. Kort gezegd komt het erop neer dat je aan minimaal 2 acties moet hebben meegedaan, binnen een bepaalde periode (90 dagen) om een uitbetaling te kunnen aanvragen.
Niet echt een vetpot, want er zijn bijna geen acties en je verdient er zo goed als niets aan, kunt beter bij andere sites kijken (als je het mij vraagt.

Om een uitbetaling aan te vragen dien je wel €25.00 te verdienen.
Dan denk je .. misschien dat doe ik met het linkspel, maar ik zie zojuist dat het linkspel verdwenen is.
Zie hier geen mail van. 
Tevens is het klikken ook te verwaarlozen, neem nu de mogelijkheid tot klikken op de cashuurbanners.
10 miljoen kliks op de cashuurbanners leveren je €1.00 op.
Snel doorberekend doe je er zo'n 190 jaar over om naar een uitbetaling te klikken, als je alleen op de cashuurbanners klikt, elk uur weer, zonder te slapen... succes

1 opmerking:

  1. Geachte Webmaster,
    Kunt U even contact opnemen met de webmaster van Klikkanon.nl
    Onderstaande informatie is niet correct.
    Dan denk je .. misschien dat doe ik met het linkspel, maar ik zie zojuist dat het linkspel verdwenen is. Deze is zeker nog aanwezig.
    Webmaster Klikkanon.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Deel hier je mening met anderen.
Houd het a.u.b. wel netjes !!!